|
Post by michels on May 22, 2007 10:27:35 GMT 1
De capone brothers zullen hun best weer doen iedereen te laten genieten! Bedankt voor alle reacties betreft het vorige feest. De verandering van DJ Philipe door R.O.B. aan mijn linker zijde heeft mij wel goed gedaan. Flip.... natuurlijk mis ik je, maar Rob doet het lekker en er zit weer een strakke beat in het geheel! Natuurlijk is de muziek niet voor iedereen toegankelijk, maar we willen het oude geluid bewaken. Deze sound vindt je niet meer overal en gelukkig is een grote meerderheid het daar mee eens. Ons doel = jullie op te zwepen en met een lach op jullie gezicht! WIJ HEBBEN ER WEER HEEL VEEL ZIN IN!!!
|
|
rio
Junior Member
|
Post by rio on May 22, 2007 21:41:58 GMT 1
Heb op een rommelmarkt een vossenbontje gekocht, met kop staart en poten, antiek en geweldig (boudoir) bizar! Nu nog een antiek corset erbij oid... en ik denk dat ik een outfit heb bedacht. Hoop alleen dat het niet al te warm is de 7e van de 7e..
ciao R
|
|
|
Post by trinity on May 24, 2007 0:11:11 GMT 1
@ Rio,
hmm, like a fox!!! Me??........Probable like a black cat!
Miauw, Trinity
|
|
|
Post by badpakje on May 26, 2007 0:39:26 GMT 1
Voor mij is Boudoir Bizarre een machische plek, het was daar waar ik voor het eerst een fetish feestje bezocht. Ik viel daar met mijn neusje in de spreekwoordelijk (room)boter en ik kan inmiddels zeggen dat ik wel verslaafd ben aan de fetish feestjes in het algemeen en boudoir in het bijzonder. Ik vind het een geweldig feest, voor mij heeft het alles wat een goed feest moet hebben... En dit jaar al weer een andere activietiet die ik heeel graag doe er voor afgezegd... verdorie....maar ja, je moet keuzes maken....
|
|
|
Post by Boudoir-Bizarre on May 26, 2007 6:43:41 GMT 1
Tja... Wij hadden ook liever een weekje eerder gezeten, maar dat zat al vol... en toen niet meer... en toen weer wel... Best moeilijk plannen met al die andere feessies...
|
|
|
Post by trinity on May 27, 2007 21:33:31 GMT 1
well, I'll b there!!! 2gether with my playcat................prrrrrrrrrrrrr.
Ciao, Trinity
Hi bathingsuit, all's well?
|
|
|
Post by badpakje on May 28, 2007 19:57:15 GMT 1
au au auw... dat doet echt zeer te lezen dat het dus zo loopt..... verdorie.... Ik kan en wil er niet te veel over zeggen, maar het is voor mij echt reuze jammer dat die twee dingen zo op dezelfde datum staan... Maar ik snap het wel hoor van BB, ik bedoel je moet het ergens plannen... Overigens is mijn andere actieviteit een iets ander dingetje dan een fetish feest. En ik vermoed dat BB wel een erg degelijke grond heeft om heel zelfstandig een datum te kunnen prikken, ik denk dat veel van jullie bezoekers BB hoog hebben staan op de to-do list... Komt door het voldoen aan badpakjes gouden feestjes regels.... 1 dresscode hanteren en daar in volharden.. 2 lounge / praat / zit deel (voor badpakjes gebabbel met leuke mensen en modellen etc.) 3 Lokatie, sfeer van BB is op de huidige locatie gewoon prima... 4 Muziek variatie, (verander aub NOOIT enigma, vriendinnetje wordt er wel erg blij van.... 5 Verschillende ruimten en volumes van muziek 6 Entertainment is ook leuk om naar te kijken en doe ik graag.. 7 Leuke gasten, maar die komen zowiezo wel naar BB
Nou ja, je snapt wel, een deel is erg waar denk ik maar dat weten de mensen van BB als geen ander... Oh ja, nog wel een dingetje, en vraag me af of ik daar via dit topic een balletje over mag / moet opwerpen, maar het volgende, op bb zijn vaak shows te zien op het podium, en dat gaat er een beetje theatraal aan toe, ik zie dat heel graag (vakidioot) netjes een voordoek en de show... hoe dat precies gaat maakt niet zo heel veel uit, maar hoewel sommige dingen in mijn beleving (wie ben ik) weinig om het lijf hebben vind ik wel dat ik het moet kunnen zien.. letterlijk... licht dus.. ik begrijp als geen ander dat het sfeertje dat op het podium staat van belang is, maar een beetje meer zichtbaar maakt ook dat het wat meer aandacht krijgt. Ook wel leuk voor de mensen die er tijd en moeite in steken ons, de bezoekers, te entertainen..
|
|
|
Post by trinity on May 29, 2007 0:22:42 GMT 1
Hey Bathingsuit, quite a story! BB is perfect 4 me as long as I can dance, talk, walk, drink (no alcohol), flirt, xpose myself, b myself without being 'bugged'by any1. Which never happend, by the way. Anyway, I like it the way it goes. Love, Trinity
|
|
|
Post by badpakje on May 30, 2007 16:37:37 GMT 1
Kijk aan... Grappig Trinity, no alcohol... das herkenbaar, badpakje is ook altijd nuchter van geest, maar soms wel in een prettige roes van een te gek feest! Oh en ook even over wat ik hierboven had gepost, ik mocht begrijpen dat ook daar aan gewerkt zal worden... Kijk aan, een party waar men blijft schaven... way to go!
|
|
|
Post by trinity on May 31, 2007 23:47:03 GMT 1
Hm, gonna shop a little more, c if I can find something (more) kinky clothings than I already have. Maybe I'llfind me some nice pair of shoes/boots. And all 2nd hand, ofcourse. Ciao, Trinity
|
|
scuba
New Member
|
Post by scuba on Jun 5, 2007 11:24:10 GMT 1
ow neeh he nu al weer spam Kan het forum niet aangepast worden dat alleen leden kunnen posten?
|
|
|
Post by nico2000 on Jun 5, 2007 15:33:29 GMT 1
2scuba... gaan we doen...
|
|
scuba
New Member
|
Post by scuba on Jun 5, 2007 23:20:41 GMT 1
2Nico: Beter!!!
|
|
|
Post by trinity on Jun 7, 2007 23:58:20 GMT 1
Hmm, just a couple of weeks 2 go! Already know what 2 wear but still some shopping. U'll never know!
Ciao, Trinity
|
|
|
Post by manita on Jun 8, 2007 8:53:13 GMT 1
Voor ons gaat het erg moeilijk worden want Rob's neefje gaat die dag trouwen. Wij overwegen nu om 's middags alleen naar de trouwerij en de receptie te gaan, maar het diner en feest 's avonds ziet er ook erg spannend uit. Het is ook nog eens een black tie trouwerij, over fetish gesproken, dus ik vraag mij af of mijn zwart leren trouwjurk en Rob's zwart leren broek en colbert, natuurlijk met wit hemd en stropdas, aan de trouwerij dresscode voldoen. Zo ja dan kunnen wij zo door naar Boudoir. Tja.......wat een dilemma allemaal.
|
|
rio
Junior Member
|
Post by rio on Jun 8, 2007 8:56:25 GMT 1
Ik ben ook zwaar aan het twijfelen gebracht wat ik aan zal trekken 7/7, zal ik mijn eerste impuls volgen en de Charleston look handhaven, of zal ik gewoon in mijn nieuwe zeer schattige en kostbare outfitje gaan? Oh dilemma's dilemma's....
|
|
rio
Junior Member
|
Post by rio on Jun 8, 2007 8:58:41 GMT 1
He Manita da's toevallig, tot vanavond!!!
|
|
scuba
New Member
|
Post by scuba on Jun 8, 2007 10:04:09 GMT 1
2 Rio, lekker aantrekken waar jij dat moment het meest blij mee bent. Of ben jij met beide outfitjes blij hahaha dan gewoon een x omkleden tijdens boudoir
|
|
|
Post by badpakje on Jun 8, 2007 11:06:25 GMT 1
Hoewel badpakje meestal niet zo heel erg bezig is met wat aan te trekken, ik voel me nu eenmaal zo prettig in mijn latex catsuit, zit ik wel al een beetje te twijfelen of ik niet (weer) eens de ode moet gaan brengen aan mijn nick.... wel in latex en ook met catsuit.. wie weet....
|
|
|
Post by nico2000 on Jun 8, 2007 17:16:41 GMT 1
2manita... Ach, Rob ziet er toch altijd al uit als een Gangster...?
|
|