|
Post by nico2000 on Feb 24, 2008 15:59:27 GMT 1
The eigth Boudoir Bizarre is over and we're awake again, so we want to know what you think. Liked it? Didn't like it? And what did you, or didn't you like??? (In Dutch, or English)...
De achtste Boudoir Bizarre is achter de rug en nu we weer wakker zijn willen we natuurlijk weten wat jullie er van vonden. De hoogte en de diepte punten... (In Nederlands, of Engels).
Grtzz Nico2000 & Dr.Mad
|
|
|
Post by trinity on Feb 24, 2008 22:34:41 GMT 1
So sorry....had 2 miss this edition...
|
|
fuel
New Member
|
Post by fuel on Feb 25, 2008 1:18:34 GMT 1
Jammer genoeg vond ik het niks. Okee de lat ligt wel hoog voor Boudoir maar dat krijg je als je een van "de" feesten in Nederland organiseert. De wachttijd bij de deur was dodelijk, personeel van de lexion op zijn minst gezegd niet echt vriendelijk. En de glazen, nou ja het plastic, zijn/is wel heel karig gevuld.
De entree miste de typische boudoirsfeer(gastvrijheid!) Ondanks dat er echt wel moeite was gedaan om de zalen aan te kleden blijft de lexion voor mij toch teveel het gevoel van zalencentrum de hooischuur houden. Je kan een drol ook leuk aankleden maar het blijft een drol. Locatie is heel belangrijk en daarmee voor een groot deel bepalend voor de sfeer. In sommige ruimtes was de temperatuur echt te koud. Ik zie meisjes graag rillen, maar dan wel vanwege andere gevoelens.
Veel van de shows zijn niet of nauwelijks te zien. Projecteer die beelden toch op dat mooie projectiescherm wat naast het podium hangt!
Veel mensen met mooie outfits gezien, maar ook teveel flaters. Door mensen te weigeren aan de deur zie je misschien iets minder omzet maar de kwaliteit wordt veel beter. En dat betaalt zich op de langere termijn uit. En heren.....trek eens wat anders aan als een gladiatorrokje.
Kortom Boudoir team, ondanks de teleurstelling van deze keer kom ik graag terug voor een volgende aflevering. Maar......... niet in de lexion, absoluut niet een boudoir feest waardig. Voor de lexion geldt: fool me once, shame on you. fool me twice shame on me!
|
|
|
Post by indeep on Feb 25, 2008 12:28:23 GMT 1
Hmmzzz...what did i think......lets just say, last night the DJ saved the night. May thanx to Da Dominator...for this time, he was the one thing that rocked!
|
|
|
Post by diegot on Feb 26, 2008 6:23:59 GMT 1
As it was my first Boudoir, I can not compare with the previous ones or the previous location. I thought it was a nice party, but not as wild and daringly fetish/kinky as I expected from reading about earlier parties and reactions on PF for instance. The way they restyled the Lexion did however blow my mind away, nice job!!! The different rooms with different music also worked well.
|
|
|
Post by Zoetje on Feb 26, 2008 16:54:18 GMT 1
Voor mij was dit de eerste Boudoir. Ik ben wel bekend met andere kinki-feestjes Ik snap de negatieve reacties eerlijk gezegd niet. Ik vond de sfeer helemaal top! Mensen doen hier veel meer moeite iets leuks aan te doen. Bij bijv. Bitch en Wasteland zie je wel erg veel jongens met alleen een leren of latex broekje aan met ontbloot bovenlichaam (lekker makkelijk en saai!!!!!!! Ga dan niet naar een kinki-feest! ) Er was ook genoeg kleedruimte en dat is vaak anders! Er was genoeg ruimte om te dansen (wat bij andere partijtjes nog wel eens wringen is op de dansvloer). Ik vond het juist goed dat het eens niet zo warm was in de danszaal boven, erg prettig als je veel beweegt. Iets warmer zou wel kunnen. Beneden in de zaal was de temperatuur hoger. Er zijn wel wat puntjes ter verbetering, maar die doen absoluut niet af aan het feest!! Het is alleen bedoeld als opbouwende kritiek. - Ik vond de wachtrij bij de ingang erg lang. Ik snap het wel, en ik vind het ook een goed ding dat er zo streng wordt gecontroleerd (daar kunnen ze bij Schiphol nog wat van leren ). Alleen was het veel te koud! Mensen zijn vaak schaars gekleed en dik een half uur wachten in die kou is dan echt afzien. We hadden nu nog mazzel dat het niet vroor of regende (stukje van ingang tot witte tent was niet overkapt). Zet volgende keer in die witte tent een paar terrasverwarmers, dan is dat ook weer opgelost. -ik vond het jammer dat er voor de toiletten betaald moest worden. Gelukkig waren het wel nette toiletten! -ik vond niet dat er te weinig drank in een glas werd geschonken. Misschien ligt het er aan wat je drinkt? Ik dronk wijn en die werd in een bierbeker geschonken. Wel duur overigens: 5 euro voor een glas!
|
|
|
Post by katanamodel on Mar 1, 2008 17:32:59 GMT 1
This was my first time at BB, so I can't compare this edition to previous ones. I did hear from several people that is was not quite like the previous parties, probably because of the new location. I thought most people looked quite decent/hot/nice, I only saw a few that really scared me! Because I worked at the party, I did not have to wait in line, pay for the bathroom etc etc, but usually those are the things that really piss me off at parties. Especially paying for toilets, and when you pay 35 bucks entrance fee, why do people still have to pay for the toilets? Since I also organise a party every now and then, I kind of know how things work, and usually they have an independent person running the bathrooms, and that person asks a fee for using the toilets. Most of the time, a party organiser can buy that person so he/she gets a certain amount, and the toilets are free for the visitors. This makes the costs of the party even higher, and thus the entrance has te costs more. I hate this system, but at most venues, that's the way it works. I liked most of the acts, especially Crazy White Sean, he's mad! Also, the music was pretty nice, too bad not all of the DJ's dressed according to the dresscode . Next time, I'll come visit again, and would love to work for BB again!
|
|
Mag geen naam hebben
Guest
|
Post by Mag geen naam hebben on Mar 2, 2008 14:01:23 GMT 1
What I really want to mention is that there were enough parking places next to te entrance so you didn't have to walk a long way through rain, cold en wind! I think that this is really an advantage of this location!!!
|
|
|
Post by nico2000 on Mar 2, 2008 15:49:15 GMT 1
2 zoetje De negatieve reacties van sommige komen voornamelijk door vergelijking met de vorige lokatie. Daar mocht zo'n beetje ALLES van de over relaxte portiers. Er hing altijd een broeierige, underground sfeer vanwege de overcrowding en het gebrek aan ventilatie in het kraakpand-achtig gebouw. Dat geeft een bepaalde sfeer aan een party.
Dat is in de Lexion een beetje anders. De portiers doen hun werk, de ruimte is twee keer zo groot, het is een net pand en de ventilatie is goed. Dat er aan het feest op zich niks mankeerde blijkt wel uit de reacties van mensen die de vergelijking met de vorige lokatie niet trekken, maar gewoon zeggen hoe ze dit feest beleefd hebben.
De puntjes die je noemt kunnen inderdaad verbetert worden en dat gaan we ook zeker aanpakken. Na een eerste keer in een nieuwe lokatie moet je altijd de puntjes op de I zetten, zoals de temperatuur en een kachel in de tent... Bedankt voor het commetaar en wellicht... tot de volgende editie...
2 katanamodel Indeed they have an independent person working at the toilets in the Lexion and indeed it is possible to buy them out. The thing preventing us from doing that was indeed simply; MONEY... It's too bloody expensive...
But on the lighter side... We are gonna look at the entrance and parking fee. Leaving the wardrobe and the toilets for the guests. I think that's fair...
grtzz Nico2000
|
|
|
Post by kilt70 on Mar 21, 2008 20:15:21 GMT 1
Hi there,
Was mijn eerste keer in de Lexion en ik moest wel even wennen aan de vele zaaltjes en gangetjes maar dat was ook een goed excuus om veel rond te lopen. Ben het wel eens met een aantal vorige posts dat de temperatuur aan de lage kant was, maar verder was alles prima geregeld. Tot de volgende keer maar weer.
|
|
|
Post by trinity on Jul 2, 2008 13:22:06 GMT 1
Hmmm, I guess the temp (heat) will b a bit higher this time??? Well, thát's because Play(catwoman) & I will b there!!! Well, not @ this edition, but the Comics Edition. Ciao
|
|
|
Post by wowposter on Sept 10, 2008 4:12:33 GMT 1
|
|
|
Post by wowposter on Sept 10, 2008 4:13:54 GMT 1
|
|
|
Post by wowposter on Sept 11, 2008 9:45:53 GMT 1