scuba
New Member
|
Post by scuba on May 30, 2007 11:58:27 GMT 1
Hey Nico
Op GF site schreef je dat er een editie van Boudoir gaat vallen op 27 oktober 2007, gelijk met Dominatrix??? Is dat zo?
Groetjes
Scuba
|
|
scuba
New Member
|
Post by scuba on May 30, 2007 14:56:04 GMT 1
zie net je bericht op GF dat het idd zo is. Dat wordt een lastige keuze... maar aangezien we komende boudoir ook al moeten missen en net een dominatrix achter de rug hebben. Denk dan dat de keuze dan sneller Boudoir gaat worden...wel jammer hoor dat het op dezelfde datum valt. Voor veel mensen een dilemma denk ik. Maar goed dan moeten we idd maar gaan kiezen he!!
|
|
|
Post by badpakje on May 30, 2007 16:43:07 GMT 1
Tja aan de andere kant is het vast niet met opzet denk ik, zoals op Gf al was te lezen is het toch snoepen uit hetzelfde bestand. Als het idd gelijktijdig zal zijn dan ontstaat er een keuze... Ik denk dat ik BB niet zo snel zal overslaan... Maar ach wie weet is het idee van de shuttle bus wel haalbaar.... is toch een waanzinnig idee.. ik zie het al voor me.... Nou succes met het "probleem" (hoewel twee feesten uiteindelijk toch niet als probleem mag worden beschouwd?)
|
|
scuba
New Member
|
Post by scuba on May 30, 2007 16:57:55 GMT 1
Ja het is een erg ongelukkig gebeuren idd. Wie had dit ooit kunnen bedenken. Tja shuttle bus is een grappig gebeuren maar hoe zie je dat voor je, halverwege eerlijk oversteken?? Ik denk dat dat het niet gaat worden. het wordt gewoon kiezen voor iedereen. Heel jammer maar we moeten wel. Of er moet nog een briljante oplossing gevonden worden, waar ik natuurlijk nog van harte op hoop!!
|
|
|
Post by badpakje on May 30, 2007 18:32:46 GMT 1
Nou ja, als je maar wil... misschien om het uur een bus of zo? Tsja... 1 grote bus die heen en weer pendelt, utrecht - koog ad zaan... is 45 min, dus een klein uur voor een bus. vol is vol en gratis en met dresscode... alleen wel lastig om centrum utrecht een beetje voor de deur te komen... en het betekend dat als je heen en weer gaat je een kleine 2 uur mist... dus uiteindelijk zie ik het niet gebeuren.. Als het kiezen gaat worden dan hoop ik dat het een eenmalige gebeurtenis is....
|
|
rio
Junior Member
|
Post by rio on May 30, 2007 19:23:05 GMT 1
Wij kiezen ook voor Boudoir, hadden sowieso al met Nico afgesproken er te zijn, bovendien is het een geweldig feest, en ook nog 'ns dichtbij. We kunnen onmogelijk acte de presence geven op alle feesten van Brigitte en Reinier, het zijn er gewoon erg veel (ook al vinden we het meestal erg gezellig...)
|
|
|
Post by nico2000 on May 30, 2007 21:57:11 GMT 1
We zijn in conclaaf... (as we speak). Liever hadden we het ook anders gehad. Het is niet bedoeld als stunt, ook niet met opzet, maar we hebben met meer dingen rekening te houden in de planning dan alleen maar B & R.
Oktober en November puilen uit met feesten en we moeten een datum prikken... Er is ook nog een leven buiten de scene en daar heb ik ook af en toe m'n verplichtingen.
Het ziet er, ben ik bang naar uit dat het de 27ste blijft voor ons, maar we proberen nog 't een en ander... Ik houdt eenieder op de hoogte...
|
|
scuba
New Member
|
Post by scuba on May 31, 2007 0:30:10 GMT 1
vind het in ieder geval top dat je de mogelijkheden onder de loep neemt, en als niet anders kan, tja het zei dan zo...Dan komen we allemaal wel uit ons luxe probleem denk ik...er is te veel aanbod op de markt..maar naar mijn idee maar weinig echt goeie feesten. Dominatrix en Boudoir beide favoriet van mij, en beide ook zo heerlijk anders.
Succes en we horen het van zelf
xxx Scuba
|
|
|
Post by trinity on Jun 1, 2007 0:02:08 GMT 1
Yepp, same 4 me. But I prefer BB............I think it's the party people & creations u'll c @ BB. Don't know actually................ Anyway, u'll c me. Ciao, Trinity and sleep well. XXX
|
|
|
Post by nico2000 on Jun 1, 2007 16:04:36 GMT 1
Heeft ff moeite gekost, maar er is een oplossing... Boudoir Bizarre VII gaat naar:
[glow=red,2,300]20 oktober, 2007[/glow]
Alles weer goed dus...
|
|
|
Post by madamesam on Oct 10, 2007 21:25:08 GMT 1
hi Nico2000;D,
I have a question about the lottery:could i know wich is my entry number in the list? i try to ceck it counting the persons, but some names were repeated several time...the question is: am i the winner?
anyway see you at BBVII, besos madame sam
P.S.: love the video, great
|
|
|
Post by trinity on Oct 10, 2007 23:52:42 GMT 1
Yepp, me, me, me!!!!!!!
Love, Trinity XXX
|
|
|
Post by nico2000 on Oct 11, 2007 1:47:27 GMT 1
madamesamI checked... "madamesa- 0022" is what's on my list. I think I wrote you a Personal Message with a little welcomes speech and your number. I hope I didn't forget... Anyway... I'm afraid we just missed your number... Try again next time...
|
|
|
Post by trinity on Oct 22, 2007 11:28:05 GMT 1
Thx Nico, 4 the ticket. We met only a few seconds, don't know if u even noticed........ @ the entrance. Anyway, cu next time, that's 4 sure.
Ciao, Trinity
|
|
|
Post by nico2000 on Oct 24, 2007 1:35:25 GMT 1
@ Trinity Nooooooooo.....!!!! Damn...
|
|
|
Post by wowposter on Sept 10, 2008 4:13:28 GMT 1
|
|