|
Post by Boudoir-Bizarre on Jul 22, 2007 22:39:21 GMT 1
Hi, Since a bunch of people never collected their prizes from the Wheel of Fortune, at the last Boudoir Bizarre, we're giving 'm away right here and now. All you need to do is give us a reason why we should give one to you. That's all...
So... Here are the prizes: [glow=red,2,300]2 Wasteland tickets 2 Subliem gift certificates 2 Showboat tickets 2 WoW, gift certificate 2 Slaves for Passion tickets 2 B.I.T.C.H tickets 1 LUST Magazine T-Shirt 1 Demask gift certificate 2 Boudoir Bizarre tickets 1 inflatable animal + whip[/glow]
We'll give it two weeks, till the 5th of August and then we will send the prizes to the people who gave us the best, the funniest, the most rediculous, the wildest, (the highest bribe), or whatever reason... So don't be shy... and don't forget to tell us what price you're after. And make sure we can notify you by mail.
Good luck Dr.Mad & Nico2000
|
|
|
Post by trinity on Jul 22, 2007 22:54:50 GMT 1
Well, let me think about that........................... I'll get back 2 u.
Love, trinity
|
|
scuba
New Member
|
Post by scuba on Jul 23, 2007 0:20:14 GMT 1
Ik zou graag de Boudoir tickets krijgen, lijkt me wel een leuk vakantiekadootje aangezien ik helemaal niet op vakantie kan dit jaar....aaaaahhh...ben ik zielig genoeg? Is niets spectaculairs maar ja...of de tickets voor slaves ook goed plan...of omdat ik zo zielig ben allebij....hmmm das een beetje hebberig he, Maar als ik tickets win dan kan ik dus wel leuke nieuwe mensen meenemen naar een feetje, das altijd leuk. Het maakt mij niet uit, ik doe maar een gooi en mocht ik niet winnen, ik gun het iedereen van harte.
|
|
|
Post by misslizard on Jul 23, 2007 6:07:18 GMT 1
Ik zou graag tickets winnen voor Wasteland, Boudoir of de Showboat. Boudoir, nou ja, dat spreekt vanzelf: het beste feest van Nederland. Aangezien wij in september van een welverdiende vakantie genieten en oktober een echte feestmaand is, terwijl we dan juist, na de vakantie, krap bij kas zitten, zou dat erg goed uitkomen. Wasteland en de Showboat: ben ik nog steeds niet geweest, omdat ik mijn Stoker nog niet heb kunnen overtuigen een keer te gaan: met gewonnen kaarten lukt dat wellicht wel en hoef ik niet met het OV wat de reis een stuk gemakkelijker maakt. Bovendien: wil ie dan ook niet mee, dan neem ik een vriend van me mee die net uit de kast is met zijn fetishes en nog naar zijn eerste feestje moet,haha!
|
|
|
Post by frostbyte on Jul 23, 2007 6:52:16 GMT 1
ik zou de kaartjes voor wasteland moeten winnen want ik ga over 2 weken verhuizen en heb dus geen geld meer voor feesten daarna voorlopig, dat is de zielige reden, wat ook meetelt, is dat als ik ze win ik Marcel minder pijn ga doen als ik hem ga tattoeren, dat is de bribe. heheh verdre moet ik ze winnen omdat ik gewoon heel erg leuk en aardig ben. en omdat mn katten ook zeggen dat ik ze moet winnen, als ik ze vraag "met wie moeten ze het eens zijn dat ie wint?" zeggen ze "MIAUW" dat is dus ook duidelijk.
:-P
|
|
|
Post by badpakje on Jul 23, 2007 7:02:35 GMT 1
En Badpakje zou kans mogen maken op kaartjes voor Boudoir omdat het juist dat feest is waar ik ooit mijn eerste stapjes mocht zetten op een fetish feestje.... En omdat na lang en intensief veld onderzoek is gebleken dat Boudoir Bizarre een belachelijk leuk en goed sfeervol feest is. Het is het feest waar je al je vriendjes en vriendinnetjes tegen komt en iedereen met een grote grijns rondloopt... Maar eerlijk is eerlijk, en bescheiden als we hier allemaal zijn is een leuk kado altijd welkom... Wellicht ook een goede reden is dat ik wel meegedaan heb aan wheel of fortune....alleen viel op mijn kaartje bij nader inzien geen prijs..... Ticket is natuurlijk hier als souvenier te bezichtigen ;-)
Wasteland is denk ik niet zo mn ding...(denk ik) misschien beter te geven aan een echte liefhebber.... Daar in tegen boudoir... tsja wie niet he? of iets anders leuks aan de mooie lijst goodies.....
|
|
|
Post by katjatgirl on Jul 23, 2007 17:30:43 GMT 1
Ik ben een heel stout en ondeugend meisje en dat kan zo niet langer. Ik moet echt een keertje publiekelijk flink gestraft worden aan het Andreas kruis! De Showboat of Boudoir (alle 6 bezocht, 7e gratis?) zijn daarvoor prima gelegenheden dus ik houd me voor kaartjes aanbevolen...alsmede voor lieve meisjes die me achteraf willen troosten door mijn wonden te likken met ijsblokjes in hun mond.... Mochten de kaartjes naar iemand anders gaan moet ik mijn verdriet meteen sussen door bij de locale fetish winkel WoW te gaan sjoppen met een tegoedbon....daar liggen hele mooie spulletjes al een tijdje op me te wachten waar ik stoute en ondeugende dingen mee kan doen Tot Boudoir! Katja
|
|
|
Post by jippie on Jul 23, 2007 19:17:35 GMT 1
( Hé goede tip Dr.Mad, Nico2000, om tussen haakjes te tikken opdat niemand dit berichtje kan lezen behalve jullie. Wat een giller om mensen wijs te maken de prijzen te geven aan de meest originele reactie terwijl Nico al één van de Boudoir kaartjes voor mij opzij gelegd heeft. Ik zie hem wel verschijnen, want je wilt toch niet dat de Boudoir Bizarre link op wirespeed.xs4all.nl/FetishTagCloud naar de "Harry Potter for President"-fanclub gaat verwijzen? Ok ten slotte nog een publiek leesbaar berichtje om onze deal niet op te laten vallen: ) Ik wil wel kans maken op een kaartje Boudoir, want vorige keer kon ik maar niet kiezen welk van de aardbeitjes de lekkerste was.
|
|
|
Post by djbighead on Jul 23, 2007 23:38:44 GMT 1
I should win because.... I have been going to fetishlights.nl for 9 or 10 years for all my info when I come to the NL (2 or 3 times a year usually). I live in Los Angeles so I should win just because I'm the furthest...maybe..I have also dj'ed at Wasteland ('02 I think, pretty hazey memory that night...for my own good...) and have been to a few more, and Clinic parties. I'm coming to A'dam Aug 6 and takeing my friend that just moved to NL to Fun4Two, so I would LOVE to win the Showboat tickets so I can take her there also. I can bribe you with undying loyalty, my new DVD (45 min mix of dnb with vj images), or the usual offer of sexual favors... dank u, doi dj Big Head
|
|
|
Post by nico2000 on Jul 24, 2007 18:04:09 GMT 1
Update: With the last winning tickets turned in now varified, this is the latest, actual and only list with prizes left over.
[glow=red,2,300]2 Wasteland tickets, (10-11-2007) 1 Subliem gift certificate (a 35 euro) 2 Showboat tickets (every 2e friday) 2 WoW, gift certificate (35 euro) 2 B.I.T.C.H tickets (08-09-2007) 1 LUST Magazine T-Shirt (size XL) 2 Boudoir Bizarre tickets (20-10-2007)[/glow] So let us know who wants them and why...
Grtzz Dr.Mad & Nico2000
|
|
Ton
New Member
|
Post by Ton on Jul 24, 2007 18:19:18 GMT 1
Ik vind dat ik een ticket voor de volgende BB moet winnen omdat ik een beetje zielig van de vorige Boudoir kwam. Met mijn duim in het verband.
Trouwens nog wel bedankt aan de portiers voor de goede zorgen.
|
|
|
Post by sweepje on Jul 24, 2007 19:10:32 GMT 1
Niemand naar B.I.T.C.H., Wij willen wel hoor ;D. Oh ja, ik ben vandaag ook jarig!
|
|
nails
New Member
|
Post by nails on Jul 26, 2007 18:23:17 GMT 1
Hmm the 7th at Boudoir - Bizarre It was a wonderful night A lot of nice shows No-one had stage-fright Drinks, food and delicious candy Fantastic clothes...a madam and mr. Dandy The main was very nice but also HOT Many people did swet....I liked it a lot Different areas and a second floor Horny playful things....baby give me more I went home with my favorite one We played some more and we both c** (oeps!) Nico and Dr., thanx for a great 'eve It was tooooooooo early we had to leave 'Till next time....see you then!!!!
Greetz nails
(if any tickets (Wasteland/BITCH?) may come my way.....you'll get a full report op rijm in het engels of in het Nederlands)
|
|
|
Post by katyaloo on Jul 26, 2007 21:21:04 GMT 1
Waarom zouden de B.I.T.C.H. kaartjes onze kant op moeten komen?...
Hemkade & B.I.T.C.H. & KatyaLoo is tot op heden géén goede combinatie geweest, hier volgt ons verhaal; 1e bezoek begint meer dan goed; beiden in het nieuw gestoken door ons aller Okkie, helemaal in ons hummetje en zin in een knalavond... Komen binnen, goede sfeer, tóch ook mooi aangeklede mensen en knallende muziek - dansen maar! Dan slaat het noodlot toe: iemand blijft met een akelig grote spikesarmband haken in het rubberen shirt van Loo #@$%^en je raad het al: 'n grote winkelhaak!! Geen sorry, geen het spijt me of we regelen het wel met de verzekering helemaal niets! boehoe 2e bezoek B.I.T.C.H. begint met voorpret thuis; wederom mooi aangekleed, voor Katya een nieuwe pruikje, eindelijk sinds 1 jaar weer eens met een goede vriendin weg dus we hadden er zin an! Puntje bij paaltje komen we door een misverstand/ opstootje niet binnen: aahhhgrrrr
3e x = scheepsrecht zou je toch denken?! En dan ook nog kaartjes krijgen; de wonden zullen zeker geheeld zijn ;-p
We wachten met spanning af!!
Gr Katya & Loo
|
|
ties
New Member
|
Post by ties on Jul 29, 2007 2:32:28 GMT 1
ik een ticket had, nummer 17, en die kwijt ben geraakt!
|
|
|
Post by pantertje on Jul 29, 2007 19:06:03 GMT 1
Tja, wat kan ik zeggen, ik ben niet zielig en heb ook geen treurig verhaal om in aanmerking te komen voor één van de overgebleven prijzen, maar ik heb wel de laatste 10 loten voor het rad van fortuin verkocht. Dus eigelijk misschien dan toch een beetje een prijsje verdient??
gr. José.
|
|
|
Post by zonkoppel on Jul 31, 2007 19:35:28 GMT 1
wij zouden eigenlijk alle tickets moeten winnen omdat wij ze reeds betaald hebben met valse dollars xxx hahahahaha Dat zij die hier winnen er een leuk avondje van mogen maken en suc6 to all
|
|
|
Post by Beatnik on Aug 3, 2007 18:52:17 GMT 1
...I know a nice story and it goes like this:
Het onschuldige meisje en de Duivel
Er was eens een onschuldig meisje. Zij was op zoek naar het geluk. Haar zoektocht duurde al enige tijd en ze doorzocht vreemde landen, leerde vreemde talen en ontmoette nieuwe mensen. Soms scheen het dat het geluk haar weg kruiste, maar hoezeer ze het ook wou vasthouden, het bleef maar telkens een tijdje bij haar. Een dag sprak een vriendin haar toe: “Weet je wat jij eens zou moeten doen? Jij zou eens met me mee moeten gaan – ik kan je meenemen naar een plaats, waar bizarre dingen te zien en te beleven zijn – misschien vind je daar je geluk…” Het meisje dacht niet lang na. Van haar laatste gespaarde geld kocht ze een paar laarzen en een nieuw jurkje - geld voor ondergoed was er niet meer. En zo trok zij met haar vriendin op 25 februari 2006 haar bizarre ervaring tegemoet. Al snel had zij door dat haar vriendin het verkeerd had ingeschat: dit was geen bizarre ervaring! In een zaal gevuld met mooie, vrolijke mensen dompelde ze zich onder in een poel van emoties. Zij lachte, danste en werd steeds ondeugender. Zij werd zo ondeugend, dat ze besloot de Duivel in verleiding te brengen en waar en wil is is een Chesterfield… ;-)
Nu is het zo, dat ik een gift-certificate van WOW zou moeten winnen omdat ik het einde van het verhaal ken en pas vertel hoe het is afgelopen als ik het certificate in mijn handen heb. Op je geluk wachten en er naar zoeken is één ding – maar af en toe mag je het zelf best wel een handje helpen… ;-)
|
|
|
Post by nico2000 on Aug 6, 2007 11:49:32 GMT 1
Hoi allemaal,
De prijsvraag is gesloten en de jury hangt nu aan de bar... ehhh ik bedoel... is in beraad. De uitslag volgt zo spoedig mogenlijk.
Grtzz Nico2000 & Dr.Mad
|
|
|
Post by winnifred on Aug 6, 2007 22:50:57 GMT 1
Goh, volgens mij hebben we het bonnetje nog wel ergens... Maar goed, we zijn niet lang genoeg gebleven om de loting mee te maken dus eigen schuld. Daarbij zitten er hier tussen de reacties een aantal die ik het van harte gun! Veel plezier alvast voor de winnaar(s). Het was in ieder geval een super gezellig feest, leuke shows ook. Had ik ook wel verwacht. We komen snel weer terug. Bedankt Nico!
|
|