Ton
New Member
|
Post by Ton on Oct 10, 2007 5:55:23 GMT 1
Nou dan is het nu ook mijn beurt. Ik ben Ton 39 jaar. Heb al heel lang iets me strakke glanzende kleding. Mijn eerste feestje Exxception in Rotterdam. Ik was daar in één van mijn lycra catsuits. Tegenwoordig heb ik meer iets met latex.
|
|
|
Post by katana on Oct 11, 2007 21:53:06 GMT 1
Hi iedereen. Ik ben Alex, aka Katana. 20 jaar, kamer in Utrecht maar hopeloos op zoek naar iets in Amsterdam. Naast mijn studie BioMedische Wetenschappen aan de UVA ben ik veel bezig met kleding maken, en af en toe modellenwerk: www.katanamodel.com Naast corsetten, lakkleding en Victoriaanse kostuums maak ik ook pin-up achtige dingen en als ik meer ruimte en rust aan mijn kop heb wil ik graag wat doen met het latex dat al tijden in mijn kast ligt. Ik hoop naar Boudoir te komen, het enige wat me eigenlijk altijd tegen heeft gehouden is de entree prijs, wat voor mij eigenlijk te veel geld is. X.
|
|
|
Post by trinity on Oct 11, 2007 23:31:55 GMT 1
Hey Katana, love your photowork. As well as the modeling as your own photowork. U've got good expressions, keep it up. Liked the locations as well! Hey, noticed u around @ BdM couple of times, i guess. Anyway, maybe we meet @ BB,
Ciao, Trinity
|
|
|
Post by trinity on Oct 15, 2007 20:43:51 GMT 1
Hey Katja, won a ticket as well?!! So, c u next saterday? Looking 4ward..........
Ciao, Trinity
|
|
|
Post by marwar on Oct 16, 2007 19:05:38 GMT 1
Hallo Allemaal!
Gezien ik hier verzeild ben geraakt, en zo'n anderhalf jaar zonder een gemist te hebben op Boudoir ben te vinden, vond ik het wel leuk om me hier aan te melden..
Mijn naam is Marcella, afgekort tot Mar, en wellicht dat sommigen van jullie me al kennen.. ik zit ook op Gofetish, en op Dutchgothic, en bezoek dus ook graag feestjes in deze twee scenes.. Boudoir is een van mijn favoriete feestjes, altijd leuk om een nieuwe outfit te bedenken, leuke mensen te treffen.. en heerlijk te dansen.
In de gothicscene organiseer ik zelf ook een feestje met een vriend van me.. "Haarlak" heet dit feestje.. dit doen we nu zo'n anderhalf jaar, met veel plezier.
Fetishes die ik heb zijn: latex, glitter, lak, netshirts, leggings, kant, panterprint, hanenkammen, getoupeerd haar, en nog wel meer waar ik nu even niet op kan komen.
Ik heb veel zin in Boudoir komende zaterdag!
|
|
|
Post by trinity on Oct 16, 2007 21:48:28 GMT 1
Hey Mar, cu next saturday.............remember BdM?
Ciao.........
|
|
|
Post by marwar on Oct 19, 2007 20:49:16 GMT 1
Jup dat is alweer een tijdje geleden.. Bdm.. denk dat ik dezelfde schoenen draag als toen.. pas wel bij t thema
|
|
|
Post by trinity on Oct 19, 2007 21:07:19 GMT 1
It was the spider-thing, right?
Ciao, XXX
|
|
|
Post by marwar on Oct 19, 2007 21:15:22 GMT 1
Klopt ja!
XXX
|
|
|
Post by trinity on Oct 19, 2007 21:22:30 GMT 1
Ok, looking 4ward 2 c u again.
I'll b dressed in something different than u'r used 2 c me in. Just wait 1 more night............ ofcourse in black.
Ciao, cu 2morrow..............Trinity XXX
|
|
|
Post by kinky429 on Oct 20, 2007 14:16:57 GMT 1
Na een pauze van een jaar of vijf ga ik vanavond voor het eerst weer naar een openbaar kinky feest. Ik hop dat er ook weer wat mensen tegen te komen wie er ooit naar den Kinky Club of den leike vrijdagjes biy It's my Life kwamen. Wolfgang
|
|
rio
Junior Member
|
Post by rio on Oct 20, 2007 14:53:13 GMT 1
Daar waren we jaren geleden ook wel eens dus wie weet....
|
|
|
Post by gollie on Oct 20, 2007 19:12:37 GMT 1
Hallo allemaal, wij hebben er zin in. Het is ons eerste boudoir bizarre feest en zijn erg benieuwd. De andere fetish feesten zijn ons bekend echter we hebben het idee dat boudoir bizarre toch wel ons feestje gaat worden ;-))
Gollie en Nieccy
|
|
|
Post by misslizard on Oct 21, 2007 18:46:54 GMT 1
Dan zal ik me ook maar even netjes voorstellen:
Ik ben Daniëlle, 34 jaar oud, uit Alphen a/d Rijn. Ik bezoek nu ruim 3 jaar fetish feestjes, meestal met Stoker, mijn partner sinds bijna 3 jaar, die ik in de fetish scene heb leren kennen. Ik heb altijd van extravagante outfits gehouden en ben zo eerst bij lak en tegenwoordig vooral bij latex, uitgekomen. Ik ben exhibitionistisch en voyeuristisch ingesteld en heb zowel een dominante als een sub-kant: ik eet graag van alle walletjes. Ik ben ondertussen een doorgewinterde fetish partyganger en ben ondertussen op de feestjes de 1e 2 uur kwijt met het begroeten van vrienden en bekenden. Wat ik zoek en vind op fetish feesten is het gevoel van complete vrijheid; het paradijs!
|
|
|
Post by trinity on Oct 23, 2007 0:02:40 GMT 1
Hi..........I'm still Trinity........why not?! ;D
|
|
|
Post by marcelloencindy on Oct 26, 2007 13:35:55 GMT 1
Wij Marcello & Cindy beide fotografen en gaan met erg veel plezier en lol naar Boudoir Bizarre omdat het gewoon geweldig is de muziek en admosweer en de mensen die er kommen kunnen totaal zich zelf zijn. En wij maken met erg veel plezier de foto's voor Boudoir. Marcel & Nico jullie zijn toppers. Ga zo door. Afz Marcello & Cindy
|
|
|
Post by diegot on Jan 8, 2008 21:30:39 GMT 1
Hey there, my alter is DiegoT, same initials as my real name. DT, not completely new to the scene, have been away from it for a long time. I'm reintroducing myself and loving it, all these new parties to go to and even some old familiar ones. Boudoir I don't know yet, but hope to change this at the next edition. Perhaps even in my weekend role as writer of party reviews for DJguide.nl
|
|
|
Post by trinity on Jan 9, 2008 0:26:31 GMT 1
Hello...............Still the same Trinity ................Cu Ciao XXX
|
|
|
Post by stelcentraal on Jan 9, 2008 18:50:05 GMT 1
Hé... Wij zijn M en M uit het midden van het land. Nog maar nét 2 kinky feestjes gedaan, maar nu al verslaafd... Wij zijn van de partij
|
|
|
Post by zidarlys on Jan 9, 2008 20:00:15 GMT 1
Ok, time for me to let you in on the person behind the name.
The name is Zidarlys la Camarde , ofcourse not my real life name, but known under this name in both the gothic/alternative scene and the fetish scene. 21 years young, living in Eindhoven, the Netherlands, and working 3 days a week in fetishshop Shine in Den Bosch.
Switch, bisexual, aspiring fetishmodel, vampire, PVC-boot fetishist.
Hmmm, what else? You know what...just ask if you want to know more.
|
|