|
Post by trinity on Sept 15, 2007 14:28:55 GMT 1
Well, still me!! Have't changed.................. X
|
|
nails
New Member
|
Post by nails on Sept 16, 2007 16:23:29 GMT 1
Hey allemaal, Ook ik zal mijzelf eens netjes voorstellen......... Mijn naam is Natas en ben al redelijk ingeburgerd in het hele Fetish-gebeuren. Een aantal jaren geleden voor het eerst naar Dominatrix geweest.......mensen wat een openbaring ;D . En ach, Boudoir! Tsja wat zal ik zeggen, het meeste is al aangestipt door mijn voorgangers. Een enerverend geheel overgoten met een laagje kinkysaus! Mijn fetish is lak en leer en natuurlijk..........nagels! Grtz en zeker tot een volgend avontuur!
|
|
|
Post by domtoren030 on Sept 19, 2007 17:33:18 GMT 1
Hallo allemaal Ik zal even in het kort vetellen wie ik ben ik ben een man van 36 ik woon in utrecht ben tot over mijn oren verliefd op mijn vriendinnetje en wij houden beide erg veel van een goed feestje !!! Nu zijn we een jaar geleden voor het eerst naar een fetisch feest geweest en ja wel dat was Bizarre hahaha we zijn dus goed verpest Nou allemaal tot 20 oktober dan gaat het dak er weer af
groeten Domtoren !!
|
|
|
Post by zonnetje on Sept 19, 2007 20:01:35 GMT 1
Hallo lieverds
Ik zal me even voorstellen
Ik ben verslaafd aan feestjes en dat is aardig uit de hand gelopen toen ik een jaar terug voor het eerst werd meegenomen naar een kinky party Dit was Boudoire bizarre hahahaha van af die avond alle feesten zijn te mak en te lief heb ik een vermogen uit gegeven aan mooie kinky kleren (leer is mijn favo...hmmmm) doe graag mijn best en vind het heerlijk om in een ruimte te zijn met mensen die zijn zoals ze zijn hmmmmm wat een heerlijk leven
nou ik zie jullie allemaal 20 oktober
Dikke kus Zonnetje
|
|
|
Post by stelrmix on Sept 30, 2007 11:12:27 GMT 1
Hoi gek stel gek op kinky feestjes. ff rondkijken hier
|
|
|
Post by solitaire on Oct 1, 2007 4:13:09 GMT 1
Hi,
Cindy's the name and partying the game !!
Ik ben al naar een paar fetisch feesten geweest maar het zal de eerste Boudoir Bizarre zijn.
Ik ben volop bezig met mijn outfit want de planning vooruit maakt het juist zo spannend.
I can't wait...
xxx
|
|
|
Post by xantrex on Oct 1, 2007 15:28:07 GMT 1
Hoi,
Kom me hier ook even voorstellen. Ik ben Tobias, soms wel xantrex genoemd. Ben 27 jaar jong. Draai niet zo lang mee in de fetish scene, dus ben nog een beginneling.
Had al veel gehoord over Boudoir en heb maar besloten om een kijkje te nemen.
tot snel
groetjes Tobias
|
|
|
Post by madamesam on Oct 1, 2007 18:09:12 GMT 1
:oHI HALL, I'm madame sam and i come from italy . i look forward to the BBVII party (the last one i came was great)....and to win the free entrance, of course. besos para vos, sam. p.s.: HAPPY BIRTHDAY tierrafesh ENJOY
|
|
|
Post by sylvialove on Oct 2, 2007 22:18:19 GMT 1
ik beken dat ik geregistreerd heb voor die gratis tickets... maar nu vind ik die wedstrijd toch nie zeker... zal mijn haarkleur zijn... lol.... KisssKisssssssss
|
|
|
Post by trinity on Oct 2, 2007 23:28:11 GMT 1
Well, I'm....................horny!!..........hi,hi.
|
|
|
Post by pantertje on Oct 4, 2007 11:53:27 GMT 1
En nou benne wai an de beurt om ons voôr te stellen. Ik ben niet zôn barre skroiver maar kinne ut altoid probere. Wai benne Ruud en José en lope ok al een toidje mee in ut fetish-wereldje. Tis ok al weer een skoftig lange toid leeën dat we voor ut eerst op zo'n feesie weest benne maar we hewe er ok nooit gien spoit van had, zoveul mooie mense in zoveul mooie kreasies, dat ken vezelf nooit teuge valle. En we hope vezelf ok nag veul van die feesies mee te moge maken. En dut was ut den voôr deuze keer, we ziene mekaar vast op boudoir, teute we ff verder.
gr. Ruud en José.
|
|
|
Post by swingtime on Oct 4, 2007 14:53:27 GMT 1
Hallo,
Wij zijn Dolf en Sandra. We zijn helemaal fan van Boudoir. Sinds we er voor het eerst geweest zijn is de sfeer en intimiteit van jullie feesten ons erg goed bevallen en we komen er graag terug. Alleen jammer dat we niet bij elk feest aanwezig kunnen zijn in verband met werkplanning. Wij houden van de unieke fetish sfeer waarin alle gasten zich zeer smaakvol presenteren en willen daar graag deel van uit maken.
xxx Dolf en Sandra
|
|
nixx
New Member
|
Post by nixx on Oct 6, 2007 10:06:55 GMT 1
Tromgeroffel:
Wie hebben er gewonnen?
|
|
|
Post by queenslave on Oct 6, 2007 19:24:56 GMT 1
Misschien net een dag te laat voor de lottery. Maar misschien wil de geachte organisatie een hand over de ... strijken ......
20 oktober is tenslotte mijn verjaardag ...... en cadeautjes zijn dan op zijn plaats.
Bovendien is het na vele jaren afwezigheid mijn re-entry in de party-scene.
Nu nog een mooie fettisch-outfit samenstellen en dan .... PARTYTIME.
Jenny
|
|
|
Post by nico2000 on Oct 8, 2007 4:45:48 GMT 1
Today, Monday the 8th of October till 19.00 hrs. will be the last chance to enter the Lottery... I know I said the 6th, but I was in London getting Rubber Balled, so give me a day to recover, Allright We will annonce the winners... This week... Promise... really... (I think)...
|
|
|
Post by tierrafesh on Oct 8, 2007 13:08:06 GMT 1
meanwhile I answer to this message too.
ciao, tierrafesch
|
|
|
Post by fausto on Oct 9, 2007 21:09:29 GMT 1
Olla, Hier Fausto,
Man,ziels gelukkig getrouwd,een prachtige dochter,geweldig werk,super vrienden etc, etc... Maar een eenzame fetish (ben niet zielig hoor)die ik as 20e eindelijk kan uitvoeren.
Tis voor mij mn debuut op een fetish feest,die ik alleen ga bezoeken.
Ben zeer benieuwd of ik t in mn uppie ga redden de 20e. Denk t wel, weet ik zekerrrr hoor.
CYINBLACK
Fausto
|
|
rio
Junior Member
|
Post by rio on Oct 9, 2007 21:32:01 GMT 1
Gewoon gaan! Zal vast een geweldige ervaring zijn! Enne, aanspraak genoeg hoor, don't worry!
|
|
|
Post by badpakje on Oct 9, 2007 23:42:21 GMT 1
Ook hier maar eens een voorstel ronde... Ik gaf eens op een forum de naam badpakje op.. Inmiddels doe ik dat hier ook en dus; aangenaam, ik ben badpakje. Inmiddels al weer 37 en nog maar ruim 1 jaar ga ik naar deze feestjes. Heel trots zeg ik dat mijn eerste feestje Boudoir was en achteraf gezien had ik geen mooiere keuze kunnen doen. Zoals de nickname aangeeft is er iets met badpakken, dat is er nog steeds, al hoe wel de fetish verder is gegaan in latex. Niet vreemd als vooral strakke glanzende badpakjes mijn aandacht hadden. Inmiddels al vele feestjes bezocht, en nog niet klaar, ik blijf speuren naar de krenten in de pap die het voor bijzonder zijn zoals; Boudoir, Dominatrix, Fetish evolution en Rubberball. Ook de buitenlandse feesten schuw ik zeker niet, hoewel het overal weer anders is, is toch weer een uitdaging eens te kijken hoe het is... Ik vind het heerlijk, de spanning de mensen, de kleding. Leuk is ook op de feesten de contacten en gesprekken die je zo maar, soms erg terloops, kunt hebben met erg leuke mensen. Nog steeds is er mijn badpakjes fetish, maar latex, en met name het zien van een latex catsuit, natuulijk dan gevuld met een leuke dame er in.... mmmmmmmm... fausto, zeker heen gaan... en babbelen kun je zo maar, en met iedereen... Ik zou zeggen graag tot ziens!
|
|
|
Post by bizaron on Oct 9, 2007 23:55:39 GMT 1
Hallo,
Dit wordt mijn eerste feest, nieuwsgierig en enthousiast geworden wil ik het graag gaan beleven. Twee bevriende stellen gaan al een paar jaar naar fetish feesten en zijn daar altijd heel enthousiast over. Vooral over Boudoir Bizarre VI, hun eerste Boudoir, vonden ze een topper.
Door hun verhalen over hoe iedereen met elkaar omgaat, elkaar (en ieder zijn fetish) respecteert, de sfeer, de muziek, enz. lijkt het mij waanzinnig om dit mee te maken.
Ik kijk er naar uit.
groeten, bizaron
|
|