|
Post by nico2000 on May 30, 2007 19:14:40 GMT 1
With a little bad luck, Boudoir Bizarre and Dominatrix could happen on the same date. Dominatrix appearently can't be moved, but Boudoir Bizarre might not be able to either, (we're discussing it with the venue now). That leaves a few options... Which one would be best... [glow=red,2,300]1) Same date, can't be helped... 2) Movee Boudoir up or down one week... 3) Have Boudoir the Friday before DMX and make it a Fetish Weekend...[/glow] Your thoughts please...
|
|
scuba
New Member
|
Post by scuba on May 30, 2007 19:23:30 GMT 1
Kijk dat is constructief nadenken idd, ik ben voor optie 2 en dan optie 3 ...and if it can't be helped..tja dan hou je optie 1 over. maar goed dan kan er in ieder geval niet gezegd worden dat je niet naar oplossingen gekeken hebt. .. tis al een gedoe op zich, zo allemaal...en we moeten idd voorkomen dat er met modder gegooid gaat worden naar elkaar. Ik vind goed plan dat je de verschillende mogelijkheden bekijkt. TOP!!
|
|
rio
Junior Member
|
Post by rio on May 30, 2007 19:33:12 GMT 1
Manita's feest en Boudoir hebben pas geleden ook samen een weekend gedeeld, helaas konden wij niet bij beiden aanwezig zijn en hebben we toen voor Boudoir gekozen, maar veel mensen waren op beide partijtjes aanwezig en er waren volgens mij ook "no hard feelings" tov elkaar, misschien is dat hier ook mogelijk.. Wij kiezen dus voor optie no3, en anders voor no1
|
|
|
Post by badpakje on May 30, 2007 21:22:49 GMT 1
Net als scuba, modder gooien voorkomen... de feestjes staan bol van respect naar alles en iedereen dus.. Ook (al weer) top dat er hier gekeken gaat worden naar oplossingen... Ik zou kiezen voor fetish weekend! Kunnen we er geen hotel ergens bij boeken zoals het gebeurt tijdens fetish evolution? Ik zie het helemaal zitten.... Optie 3
|
|
|
Post by jippie on May 31, 2007 20:59:37 GMT 1
Optie 3! Het eerste Nederlandse fetishweekend! En onder degenen die op beide feesten zijn geweest een kaartje Boudoir Bizzare en een kaartje Dominatrix verloten (voor de eerst volgende keer natuurlijk) Eventueel Optie 2, maar dat vind ik te weinig aanleiding voor een loterij Optie 1 zou ik echt bijzonder jammer vinden.
|
|
|
Post by trinity on May 31, 2007 23:44:02 GMT 1
Hi & nah, just give option 1. Don't have the cash 4 2 parties in a row. Or in this case, @ the same time!! Love, Trinity
|
|
|
Post by nico2000 on Jun 1, 2007 12:17:47 GMT 1
Good news...!!!! It took some doing, but we've managed to move Boudoir Bizarre VII one week forward to:
[glow=red,2,300]October 20th, 2007[/glow] Now, nobody has to miss anything, or shuttle up and down...
|
|
rio
Junior Member
|
Post by rio on Jun 1, 2007 12:56:10 GMT 1
Shit, dan hebben we geen oppas! Geintje!!
Goed werk Nico!
|
|
scuba
New Member
|
Post by scuba on Jun 1, 2007 14:29:50 GMT 1
2 Nico: dat heb je echt super snel gedaan, echt helemaal geweldig!!!
|
|
|
Post by jippie on Jun 1, 2007 16:51:19 GMT 1
En het beste nieuws is natuurlijk dat we nu minder lang op de volgende Boudoir Bizarre hoeven te wachten ;D
|
|
|
Post by badpakje on Jun 2, 2007 0:18:12 GMT 1
Is dan idd goed nieuws dat we niet hoeven te kiezen.. dat zonder meer.. Maar een fetish weekend... misschien een idee om daar eens over te denken? wellicht dat een combi in 1 stad, iets met mogelijk een hotel of zo.. en dat dan wel lekker in nederland, lijkt me ook wel een leuk feestje... wie weet een tip voor Nico, en dan misschien B en R voor het andere feestje...
|
|
|
Post by jippie on Jun 2, 2007 12:19:22 GMT 1
Wat die Duitsers met hun weekendje en (Fetish in the) Carribeanen kunnen, kunnen wij beter! Dopen we een vakantiefabriekje om naar Landal Fetishparks of zo?
|
|
|
Post by badpakje on Jun 2, 2007 13:23:46 GMT 1
Mee eens...Mee eens...Mee eens...Mee eens...Mee eens...Mee eens...Mee eens...Mee eens... Ik zeg, voor het idee gratis kaartje voor de Jippie en het Badpakje en we hebben het nergens meer over ;-)
|
|
|
Post by wowposter on Sept 10, 2008 4:12:29 GMT 1
|
|