|
Post by irizabella on Aug 31, 2007 18:24:31 GMT 1
Hallo ik heb een klein probleempje, ik ben dol op latex kleding (nu denk je vast so what..) maar ik ben allergisch voor latex. Ik krijg er jeuk van en uitslag en rode plekken (handig joh). Anyway.. nu bedacht ik me dat hier vast ook mensen kijken die me kunnen helpen met adressen waar ik op latexlijkende kleding kan kopen. Dus geen latex maar wat er op lijkt. Ik heb zelf geen idee... lak en leer kan ik wel verdragen en weet ik ook wel te vinden. Bestaat er uberhaupt kleding van bv Nitril of vinyl (ik heb daarvan handschoenen gezien voor mensen met latexallergie)? en waar kan k dat vinden als het bestaat en wat kost dat ongeveer? Wie helpt mij op weg (ben al in den bosch en utrecht bij de fetishwinkels geweest maar die hebben niets wat op latexlijkt maar het niet is).. dus hulp kan ik wel gebruiken met mijn zoektocht.. Ook betreffende mannenkleding zodat mijn lief ook wat aan kan en ik hem nog steeds een knuffel kan geven zonder dat ik jeuk en dergelijke krijg..
|
|
|
Post by trinity on Sept 3, 2007 9:17:42 GMT 1
Sorry Dear, haven't got a clue. Goodluck with your search........
Ciao, Trinity
|
|
|
Post by irizabella on Sept 3, 2007 16:58:17 GMT 1
Sorry Dear, haven't got a clue. Goodluck with your search........ Ciao, Trinity dank je... ik zoek gewoon door hoor. Uiteindelijk ga ik iets vinden..
|
|
rio
Junior Member
|
Post by rio on Sept 3, 2007 20:04:16 GMT 1
Er bestaan winkels waar men hele mooie lycra catsuits, eventueel met masker, op maat maakt; oa www.catsuitshop.nl. De vraag is alleen wat de doorbitch zegt wanneer je niet de standaard lak/leer/latex dresscode handhaaft. Maar wat dacht je van zijden of leren (victoriaanse) corsetten? Ook andere fetish stofjes kunnen erg mooi en extravagant zijn: tule,bont veren,kant, alles is mogelijk.(En zijn bij mij nooit afgekeurd door de doorbitch). Zeker in combinatie met dijhoge laarzen of pumps, of andere fetish accessoires: een voile of een hoed, lange leren of zijden handschoenen... Succes!
|
|
|
Post by irizabella on Sept 4, 2007 18:35:41 GMT 1
een corset heb ik liggen.. en lak en kant ook .. dus dat zit wel goed wat dat betreft maar ik wil iets latexachtigs.. dank je btw voor de pagina.. daar heb ik veel moois op gezien.. maar nog niets wat ik eigenlijk wil.. dus als anderen nog meer ideeen hebben graag.. anders zit er niet veel anders op dan het naaimachine uit de kast te halen en lak eronder door te halen (en daar heb ik juist een hekel aan.. lak op het naaimachien)
|
|
|
Post by trinity on Sept 4, 2007 22:36:54 GMT 1
Girl, and I even hate it behind any machine. The best thing 4 me 2 do is shop, shop, shop here & there & keep my eyes wide open..................
Ciao, Trinity
|
|
|
Post by irizabella on Sept 5, 2007 15:29:29 GMT 1
Girl, and I even hate it behind any machine. The best thing 4 me 2 do is shop, shop, shop here & there & keep my eyes wide open.................. Ciao, Trinity ik heb denk ik al genoeg geshopt vandaag om nog een poot uit te steken om iets te zoeken
|
|
|
Post by badpakje on Sept 7, 2007 15:18:11 GMT 1
|
|
|
Post by irizabella on Sept 7, 2007 16:53:24 GMT 1
dank je! ondertussen heb ik ook al Rubba gevonden maar weet niet precies of dat wat is... iemand die daar al ervaring mee heeft wat betreft kleding?
|
|
|
Post by badpakje on Sept 9, 2007 12:13:26 GMT 1
Heb je een linkje? Rubba? ik ken het niet.... en het enige wat ik zo eventjes kan vinden is vloeibaar latex....
|
|
|
Post by irizabella on Sept 9, 2007 15:23:35 GMT 1
Heb je een linkje? Rubba? ik ken het niet.... en het enige wat ik zo eventjes kan vinden is vloeibaar latex.... tuurlijk heb ik een linkje (vloeibare latex is natuurlijk ook heel mooi maar voor mij geen optie:)) www.2bseen.nl/en dan bij de collectie op maat ondertussen blijf ik zoeken
|
|
|
Post by cyberjam on Sept 15, 2007 16:06:05 GMT 1
|
|
|
Post by badpakje on Sept 16, 2007 10:46:13 GMT 1
Heb je een linkje? Rubba? ik ken het niet.... en het enige wat ik zo eventjes kan vinden is vloeibaar latex.... tuurlijk heb ik een linkje (vloeibare latex is natuurlijk ook heel mooi maar voor mij geen optie:)) www.2bseen.nl/en dan bij de collectie op maat ondertussen blijf ik zoeken Dat vloeibaar latex het niet is begreep ik al, maar dat was hetgeen wat ik kon vinden over ruba.... Maar ik kende het niet, Ruba, en om eerlijk te zijn vind ik het niet een rubber gelijkend materiaal... Denk zelfs dat op sommige feesten je misschien met de dresscode een probleem hebt... Ondanks je goede bedoelingen... Maar succes in je zoektocht.
|
|
|
Post by irizabella on Sept 19, 2007 17:45:17 GMT 1
ooh mooi.. maar ik heb een goed idee voor de volgende BB waar ik heen ga.. nu heb ik alleen bubbeltjesplastic nodig.. en breed zwart tape.. maar mijn zoektocht duurt vooort
|
|
|
Post by irizabella on Sept 19, 2007 17:46:55 GMT 1
Dat vloeibaar latex het niet is begreep ik al, maar dat was hetgeen wat ik kon vinden over ruba.... Maar ik kende het niet, Ruba, en om eerlijk te zijn vind ik het niet een rubber gelijkend materiaal... Denk zelfs dat op sommige feesten je misschien met de dresscode een probleem hebt... Ondanks je goede bedoelingen... Maar succes in je zoektocht.[/quote]
dat kan wel kloppen problemen met de dresscode. En ik denk ook dat ik ruba eerst irl moet zien. Maar ik kijk ondertussen gewoon verder en heb een goedkoop en leuk idee voor de volgende BB. Alleen nu is mijn vraag waar haal ik per strekkende meter bubbeltjes plastic vandaan
|
|
|
Post by trinity on Sept 19, 2007 23:00:46 GMT 1
@ Irizabella, buy yourself lots of presents wrapped in this kind op 'bubble'plastic!!! Looking 4ward 2 c u dressed in '' bubbles'. Ciao, trinity
|
|
|
Post by nico2000 on Sept 20, 2007 14:07:57 GMT 1
I saw Crazy White Sean on the stage on BITCH dressed in balloons... Nice and airy... And I also saw a girl on TG once dressed in nothing but inflated surgical gloves... Maybe that will work. (just kiddin')...
|
|
|
Post by fausto on Sept 21, 2007 19:05:01 GMT 1
Olla Irizabella, Misschien is dit wat voor jou,cq jullie; www.fetish2010.com/Even doorklikken op de engelse vlag,of jullie frans is net zo goed als die van mij..... Lijkt op leer en latex en heeft souplesse van lycra . Het is een soort microfiber en draagt als een tweede huid. Ik vind het een prachtig gemaakte kledings lijn. Zoniet veel succes met de zoektocht, Fausto
|
|
|
Post by irizabella on Sept 22, 2007 15:48:12 GMT 1
@ Irizabella, buy yourself lots of presents wrapped in this kind op 'bubble'plastic!!! Looking 4ward 2 c u dressed in '' bubbles'. Ciao, trinity Ik heb op mijn werk gevraagd of ze het bubbelplastic apart kunnen houden.. maar dat komt helemaal goed hoor. ik in bubbels.. weet je meteen wie ik ben:)
|
|
|
Post by irizabella on Sept 22, 2007 15:51:01 GMT 1
Olla Irizabella, Misschien is dit wat voor jou,cq jullie; www.fetish2010.com/Even doorklikken op de engelse vlag,of jullie frans is net zo goed als die van mij..... Lijkt op leer en latex en heeft souplesse van lycra . Het is een soort microfiber en draagt als een tweede huid. Ik vind het een prachtig gemaakte kledings lijn. Zoniet veel succes met de zoektocht, Fausto fijn dat jullie allemaal zo mee denken.. en ondertussen heb ik een heleboel mooie dingen gezien.. vooral de laatste link van Fausto heeft veel moois en ik heb ondertussen ook iemand ontmoet die rubba kleding in haar kast heeft hangen. ik ga daar binnenkort even naar kijken en dan laat ik het weten hoe ik het vond..
|
|