scuba
New Member
|
Post by scuba on May 26, 2007 9:44:39 GMT 1
Hey daar is badpakje ook...
|
|
|
Post by trinity on May 27, 2007 21:36:27 GMT 1
Thank u bathingsuit. But u have 2 thank B.B. 4 this. Kisses 4 them, XXX Hey 2 the dominatrix party people..............have fun 2night! Let me know!!!!..................Ciao.
|
|
|
Post by trinity on May 28, 2007 11:44:46 GMT 1
And, and, and, and??? Tell me all about it!! Hey, I already know what 2 wear the 7th, let u know!
ciao, Trinity
|
|
|
Post by badpakje on May 28, 2007 19:30:24 GMT 1
and and and.... the winner is..... Ahum.. Ik had een super avond op dominatrix, was er heen met een vriendin en haar dochter :-) Voor beiden het eerste feest en we hebben genoten, van alle aandacht en van alles wat er te zien was.. (en te voelen scuba ;-) ) We waren lekker vroeg binnen en het was een heerlijk weerzien met veel gezichten, en dat het dan af en toe diep nadenken is over wie wie is ... oei... Moeder en dochter is toch vrij uniek op een fetish feest en zeker als mams dit maal dochter meeneemt... grinnn Moeder zag er prachtig uit in mooi lak, dochter zag er fantasties uit, strak in een latex catsuit, was even geleend.... ze had geen gebrek aan aandacht van alles en iedereen..... ik denk dat ze nu aankomende 10 jaar huisarrest heeft.... Zonder gekheid een leuk feest en ik had enorme voorpret met mijn gasten.... oh en wie weet gaan we het eens met ons drieen weer herhalen, en wie weet wel ergens in juli... ik voel iets met een 7... mmmmmm Dat ik iets op 7 juli heb staat iig vast...
|
|
|
Post by badpakje on May 28, 2007 19:31:37 GMT 1
Oh ja... Trin, waarom zien we je alleen op BB?
|
|
rio
Junior Member
|
Post by rio on May 28, 2007 20:33:42 GMT 1
He Badpakje, welkom hier! Het was gezellig he in Utrecht...
|
|
|
Post by badpakje on May 28, 2007 22:45:03 GMT 1
Hee Rio, dat was het zeker.. en gelukkig is het dat altijd wel... Maar deze editie was idd een hele leuke.. pfff tikkie vermoeid maar wat een herinneringen.... en wat een aandacht voor de twee newbies.... wat ff minder was dat ik nog een beetje moest zoeken naar de auto.. en dan was er nog de aandacht voor euh catwoman in utrecht!... zelfs complimenten van argeloze studentes waaaar zijn jullie geweest? na het zien van onze catwoman.... mjauw... Was zeker leuk.. volgend feestje moeten even wat meer babbelen hoor....vrgr
|
|
scuba
New Member
|
Post by scuba on May 28, 2007 22:55:37 GMT 1
jaa Dominatrix was weer erg gezellig. en idd de dochter in haar latex catsuit grrr, erg mooi. Hahaha ja badpakje had ik de handjes te los,..gna gna...Rio ff kort gesproken, je zag er prachtig uit!! Was heel blij met poetsteam van Okkie, elke x ff onder handen genomen zodat ik de hele avond mooi glom!! lekker hoor. waren veel mensen die hun eerste fetishfeestje beleefden...ik heb ze zo hier en daar even de stuipen op het lijf gejaagd, hihi kan het niet laten. Zo was er een stel rond 23 uur heftig aan het zoenen dus ik erheen: eeh wat zijn jullie aan het doen, zoenen mag pas na 0.00 uur hoor. En dan die koppies helemaal verschrikt oow oow ja?? hahaha nee natuurlijk niet, grapje. Later rond een uur of 4 een stel uitgebreid aan sexen, dus ja ik kon het weer niet laten...eeeh sorry hoor maar wat zijn jullie aan het doen dat kan hier echt niet hoor!!! Helemaal verschrikt en bijna verontschuldigend sprong ze van haar man en haar rokje goed doen hahaha...ik ben erg hoor. Maar ze gelukkig kon ik melden dat ze vooral verder mochten gaan. Ik heb wel Dizzy D en Suzn en Ilya gemist met hun show..waar waren jullie!! Ik heb alleen een show gezien van SURINGA-K. Zelfs geen bob en chantal met een show. Maar heb me weer prima vermaakt!! Ja Trinity wanneer gaan we jou es zien op andere feesten in het land?
|
|
|
Post by trinity on May 29, 2007 0:40:56 GMT 1
Well, busy busy me. I intend 2 go 2 more of these parties. I'm more used 2 the (kinky)gothic parties so easy, easy. And I did visit BITCH earlier this year, so where were u boys & girls? Anyway, u'll b seeing me more often, maybe u'll get bored of me by that time?
Sleep well, Trinity XXX
|
|
rio
Junior Member
|
Post by rio on May 29, 2007 9:02:53 GMT 1
Hee Scuba, heb je de rozen nog gekregen? greetz, R
|
|
scuba
New Member
|
Post by scuba on May 29, 2007 12:53:54 GMT 1
Ja de rozen heb ik zeker nog gekregen, ik mocht ze alle 200 meenemen, maar dat kon ik natuurlijk niet sjouwen Dus heb er zo 50 meegenomen, ze staan hier heerlijk te geuren ;D Heel erg lief van Reinier!!
|
|
|
Post by badpakje on May 29, 2007 16:41:46 GMT 1
En ja hoor.... kansloze bijdragen zijn er ook...
|
|
|
Post by Boudoir-Bizarre on May 29, 2007 18:49:56 GMT 1
Gaan we ff wissen dan maar... Bij deze... Gewist...
|
|
|
Post by badpakje on May 29, 2007 21:18:08 GMT 1
Gaan we ff wissen dan maar... Bij deze... Gewist... pfff thanx! Enne trin, jij ons vervelen... denk t niet... En wees maar niet bang, BB blijf je trouw, als je daar eens bent geweest heb je vast (net als ik) de ernstige aandrang niet 1 editie te willen missen.... Lijkt me leuk als we je ook eens tegen komen buiten BB...
|
|
|
Post by trinity on Jun 1, 2007 0:05:40 GMT 1
Yepp, wld b nice. Don't know which parties r quite interesting as well. So, help me out? Hey, & and I do know what 2 wear the 7th. (4 now) Gonna go 2 bed now, sleep well...............XXX
Trinity
|
|
balss
New Member
|
Post by balss on Jun 25, 2007 12:37:12 GMT 1
Fijn om dat te horen.
|
|
|
Post by trinity on Jun 28, 2007 14:49:00 GMT 1
What a wonderfull morning this was!!! Played with my playcat, or shld I say, she played with me?? Well, doesn't matter, we played!!!!! Ciao, Trinity
|
|
|
Post by wowposter on Sept 10, 2008 4:12:52 GMT 1
|
|